DR. RASHEL

DR. RASHEL

عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و تناسب اندام دکترراشل DR. RASHEL
DR. RASHEL

DR. RASHEL

عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و تناسب اندام دکترراشل DR. RASHEL

صابون زیبایی سی استار sea star

صابون زیبایی سی استار sea star

 
تهیه شده از مواد طبیعی همراه روغن نارگیل :: برطرف کننده کبودی و سیاهی دور چشم :: جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت :: مرطوب کننده و تنظیم چربی پوست :: آنتی باکتریال و ضد قارچ

 
خرید صابون زیبایی سی استار sea star

شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 
مشخصات اصلی:
نوع
صابون
برند
سی استار sea star
وزن
65 میل
کشور سازنده
سریلانکا
تاریخ مصرف
دارد
مناسب برای
انواع پوست
مواد تشکیل دهندهعصاره جنسینگ ، عصاره پوست میگو ، خرچنگ و صدف
 
توضیحات محصول:
این محصول که با سه پایه مواد طبیعی  (Allantion, Chito, Fresh, Gin Seng)  همراه با روغن نارگیل تهیه شده است زیبایی و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد. ترکیب خاص این مواد دلیل اثر بخشی های آن شده که باعث مرطوب شدن و تنظیم چربی پوست می شود که از ایجاد چین و چروک صورت جلوگیری کرده همچنین کبودی و سیاهی دور چشم را برطرف می کند و موجب شادابی و طراوت پوست می شود. خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ این محصول باعث تسریع شدن زمان درمان زخم ها و جراحات پوست و همچنین موجب درمان عرق سوز و دفع بوی عرق بدن می شود. مجموع این خواص همراه با رایحه خیار و چای سبز آن، از بهترین صابونهای آرایشی را در اختیار شما قرار داده است.

بهترین پاک کننده مواد شیمیایی موجود در لوازم آرایشی است که موجب جلوگیری از بیماری های پوستی می شود صابون سین استار بدون آلرژی و هرگونه عوارض جانبی می باشد.

 صابون خرچنگ seaster بسیار مناسب برای پاک‌کنندگی پوست ، پاک سازی و پیلینگ و همچنین جلوگیری از چین و چروک های پوستی می‌باشد . این محصولات با فرمولاسیون خاصی که دارد ، کاربردهای فراوانی را به شما ارائه می‌دهد.
طریقه مصرف:
کف صابون را به مدت 2 دقیقه هر شب بر روی پوست بمالید و موقع استحمام 3 دقیقه کف را بر روی پوست نگه دارید.
100sabad.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.