DR. RASHEL

DR. RASHEL

عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و تناسب اندام دکترراشل DR. RASHEL
DR. RASHEL

DR. RASHEL

عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و تناسب اندام دکترراشل DR. RASHEL

خمیر دندان سفید کننده زغال تیوپی دکترراشل DR.RASHEL

خمیر دندان سفید کننده  زغال تیوپی دکترراشل DR.RASHEL





سفیدکننده ، تمیزکننده و جرم گیر قوی دندان ، حاوی زغال بامبو، عصاره نعنا و فلوراید



شماره تماس : 66896972 - 021

09101008810 - 09372490774




خمیردندان زغالی دکترراشل سفید کننده قوی  و از بین برنده کامل زردی دندان
دیر زمانی است که از زغال به دلیل قدرت سم زدایی و خورندگی بالای آن در پزشکی استفاده می شود و عمده کاربرد آن در رفع مسمومیت های غذایی است که مانع جذب سموم از طریق معده می شود اما چندی است که این ماده به عنوان ترکیبات اصلی برخی خمیردندان ها وارد بخش بهداشت دهان و دندان و استفاده از این خمیردندان ها یکی از پر مصرف ترین مواد در این زمینه شده است.
 
کاربرد اصلی این خمیردندان برای رفع لک و ایجاد سفیدی دندان است. لک ها ممکن است بر اثر مصرف زیاد چای، قهوه و یا سیگار ایجاد شده باشند که بدلیل تداوم استفاده از این مواد لک و تغییر رنگ دندان نیز عمیق و برطرف کردن آن کار دشواری شده باشد و برای رفع این کثیفی نیاز به برداشتن لایه ای سطحی از دندان باشد که طبیعتا این کار هم گران قیمت خواهد بود و هم دیواره دندان های شما را به مرور ظریف و نازک خواهد کرد.
بهترین پیشنهاد این روز های بسیار از دندانپزشکان استفاده از خمیر دندان های سفید کننده است که در این بین خمیردندان های زغالی سهم بیشتری در این مورد را از آن خود کرده اند.
خمیردندان زغالی Dr Rashel به دلیل استفاده از زغال چوب بامبو در ترکیبات خود از قابلیت سم زدایی بیشتری به نسبت سایرین برخوردار است.

100sabad.ir
100sabad.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.