DR. RASHEL

DR. RASHEL

عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و تناسب اندام دکترراشل DR. RASHEL
DR. RASHEL

DR. RASHEL

عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و تناسب اندام دکترراشل DR. RASHEL

اسکراب لایه بردار گردو SCHON

کرم لایه بردار پوست صورت با عصاره گردو شون SCHON



کرم اسکراب (‌ لایه بردار ) گردو شون با کمک به جدا سازی سلول های مرده ی سطح پوست ٬‌ برای شما پوستی درخشان و شفاف را به ارمغان می آورد.

 
خرید اسکراب لایه بردار گردو SCHON

شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774

مشخصات اصلی :
نوعکرم اسکراب
برندشون SCHON
حجم150 میلی لیتر
کشور سازندهمحصول مشترک ایران و آلمان
مجوز بهداشتدارد
تاریخ مصرفدارد
مناسب برایانواع پوست

توضیحات محصول :
روزانه تعداد بی شماری سلول پوستی جدید متولد می شوند و تعداد زیادی از سلولهای قدیمی پوست از بین می روند. سلولهای مرده طبق روند طبیعی به سطح پوست آمده و به شکل نا مشهود از سطح پوست جدا میشوند.
گاهی اوقات آلودگی های محیطی و یا سایر عوامل جلوی این پوسته ریزی به صورت نا محسوس را می گیرند ، در نتیجه سلول های مرده در سطح پوست جمع میشوند و باعث تیرگی و کدری پوست می گردند. کرم اسکراب (‌ لایه بردار ) گردو شون با کمک به جدا سازی سلول های مرده ی سطح پوست ٬‌ برای شما پوستی درخشان و شفاف را به ارمغان می آورد.


چرا گردو ؟
گردو حاوی بیشترین مقدار ویتامین های B1 , B6 , B5 (‌ پانتوتنیک اسید ) B3 , B2 , E می باشد. همچنین گردو بهترین منبع منگنز ٬ مس ٬ منیزیم ٬‌ فسفر ٬‌ روی ، آهن ٬‌ کلسیم و سلنیوم می باشد.
روش استفاده :
Schon Cleaning Scrub را بر روی پوست نسبتا مرطوب بمالید و با حرکات دایره وار بر روی تمام سطح پوست صورت برای مدت 1 دقیقه ماساژ دهید. اگر احساس میکنید که پوست شما نیاز به لایه برداری دارد ٬ ‌ می توانید از آن برای مدت طولانی تری ( 90 ثانیه ) استفاده نمایید تا تاثیر بیشتری روی پوست داشته باشد و سپس آبکشی کنید و پس از آن بهتر است برای رطوبت رسانی به پوست از تونر ٬ سرم یا کرم استفاده نمایید.
100sabad.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.