DR. RASHEL

DR. RASHEL

عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و تناسب اندام دکترراشل DR. RASHEL
DR. RASHEL

DR. RASHEL

عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و تناسب اندام دکترراشل DR. RASHEL

ماسک و اسکراب زغال و شکر سیاه فریمن

ماسک و اسکراب زغال و شکر سیاه فریمن FREE MAN
Freeman Charcoal and Black Sugar Facial apolishing Mask 150ml


 
کاهش التهاب ، روشن کننده ، مغذی ، ضد چربی اضافه ی پوست

 
خرید ماسک و اسکراب زغال و شکر سیاه فیری من

شماره تماس : 66896972 - 021
09101008810 - 09372490774
 
مشخصات اصلی:
نوعماسک خمیری
برندفریمن
حجم175 میلی لیتر
کشور سازندهآمریکا
تاریخ مصرفدارد
مناسب برایانواع پوست

توضیحات محصول :
ماسک و اسکراب حاوی عصاره زغال و شکر سیاه تولید برند فیری من، یک محصول با دو کاربرد متفاوت است. در ابتدا زغال باعث جذب ناخالصی ها و چربی اضافی پوست می گردد، سپس شکر سیاه به طور کاملا ملایم پوست را لایه برداری کرده و سلول های مرده پوست را ازبین می برد.

 ویژگی های اصلی :
- پاکسازی پوست
-   لایه برداری ملایم
-  ایجاد حس تازگی و شادابی
- سفت کننده و بهبود رنگ پوست
- حاوی زغال و شکر سیاه
- موثر بر شفافیت پوست
-از بین بردن چربی اضافی پوست
- تنظیم میزان چربی پوست

چه تاثیری دارد؟
با استفاده از ماسک زغال و شکر سیاه، پوست شما به صورت ملایم لایه برداری شده و ناخالصی های حاصل از آلودگی محیط از روی پوستتان به راحتی پاک می َشود. در نتیجه پوست ظاهری شاداب و با طراوت پیدا خواهد کرد.
 عوامل داخلی متعدد مانند وراثت، تغییرات هورمونی ناشی از بلوغ، حاملگی و مصرف قرص‌های ضدبارداری، عوامل خارجی ازجمله آلودگی‌های محیطی و شرایط آب و هوایی نامناسب همچون گرما و رطوبت، اشعه ماورای بنفش نور خورشید، از مهم‌ترین عوامل ایجادکننده پوست چرب در افراد مختلف می‌باشند با افزایش سن، قدرت پوست برای دفع سلول‌های مرده کاهش می‌یابد، درنتیجه بهتر است که با یک عامل خارجی این سلول‌های مرده را از روی پوست‌برداریم تا بازهم احساس شادابی و تازگی را در پوست خود احساس کنیم. استفاده از محصولات پاک‌کننده و لایه‌برداری باعث می‌شود، سلول‌های مرده از روی سطح پوست برداشته شوند و جا برای سلول‌های نو و جوان باز شود تا پوست با این سلول‌های جوان، ظاهری جوان‌تر پیدا کند.

ماسک صورت زغال و شکر سیاه فریمن، کار از بین بردن آلودگیهای پوست و سم زدایی از آن را دوبار انجام میدهد. ابتدا، با استفاده از ترکیبات تصفیه شده طبیعی ذغال خود، بدون اینکه باعث خشک شدن پوست صورت شود؛ ناخالصی های آن و چربی های اضافه آنرا جذب می کند. 
سپس با استفاده از دانه های شکر سیاه خود، سلول های مرده سطح پوست را به منظور نرم کردن و شفاف سازی آن از بین می برد. این ماسک صورت برای همه انواع پوست ها پیشنهاد می گردد. 


 معرفی برند :
کمپانی فیری من(FREEMAN) در سال 1915 توسط خانواده ی فیری من در آمریکا بنیان گذاری شد. این شرکت اولین شرکتی بود که از آمینو اسیدها و پروتئین ها در محصولات زیبایی استفاده کرد. همچنین اولین شرکتی بود که در سال 1979 ترکیبات گیاهی نظیر آووکادو، خیار، پرتقال، سیب و ... را در محصولات خود به کار برد.
در دهه 1980 میلادی لابراتوارهای PH Beauty توسط این کمپانی در بورلی هیلز کالیفرنیا بنیان گذاری شد و تمامی محصولات این شرکت با تاییدیه FDA  در لابراتوار تولید شده و مراقبتی ( Treatment) می باشد.
هم اکنون این شرکت با تائیدیه سازمان غذا و دارو آمریکا( FDA ) و با سابقه ای نزدیک به یک قرن محصولات خود را به صورت گسترده ای در تمام دنیا توسط نمایندگان خود توزیع می کند.
روش مصرف :
مقداری از ماسک را بر روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. بعد از 10 دقیقه با آب گرم بشویید. از تماس با نواحی اطراف چشم خودداری کنید. می توانید هفته ای دوبار یا بر اساس نیاز خود، بیشتر استفاده کنید. از تماس با ناحیه دور چشم خودداری نمایید.
 
100sabad.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.